فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
به بهانه ششمين گل كريس رونالدو در ال كلاسيكو؛ بررسي برترين گلزنان تاريخ ال کلاسیکو
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

همواره ستاره های بزرگ سرنوشت حساس ترین دربی جهان را رقم زده اند.

Liga : Thiago Alcantara vs Cristiano Ronaldo (FC Barcelona vs Real Madrid)

رئال مادريد با به ثمر رساندن ششمين گل كريس رونالدو در ديدارهاي ال كلاسيكو، توانست پس از مدتها در ديداري بسيار تعيين كننده در رقابتهاي لاليگا برابر بارسلونا به پيروزي دست يابد، به همين منظور قصد داريم برترين گلزنان تاريخ اين رقابت را معرفي كنيم:

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،

1- آلفردو دي استفانو آرژانتيني الاصل با 18 گل از رئال مادريد، درصدر اين فهرست قرار دارد. دي استفانو 14 گل در رقابتهاي لاليگا، 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري و 2 گل در رقابتهاي اروپايي ال كلاسيكو به ثمر رسانده است.


 

2- رائول گونزالس اسپانيايي از رئال مادريد، با 15 گل در رتبه دوم قرار دارد؛ چرا كه 11 گل در ال كلاسيكوهاي لاليگا، 3 گل در ال كلاسيكوهاي سوپرجام و يك گل در رقابتهاي اروپايي به ثمر رسانده است.

 

3- سزار رودريگز آلوارز مهاجم دهه 1940 و 1950 بارسلونا، با 14 گل در رده بعدي قرار دارد و بهترين بازيكن آبي و اناري هاي ايالت كاتالان از اين نظر محسوب مي شود.

رودريگز 12 گل در رقابتهاي لاليگا و 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري به ثمر رسانده است.

 

4- فرانسيسكو جنتو اسپانيايي با 14 گل از رئال مادريد كه از 1953 تا 1971 طي 428 بازي، 126 گل به ثمر رسانده بود، در مجموع رقابتهاي ال كلاسيكو لاليگا، 10 گل، 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري و 2 گل در رقابتهاي اروپايي به ثمر رسانده است.

 

5- فرانس پوشكاش مجاري با 14 گل از رئال مادريد، در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 9 گل در رقابتهاي لاليگا، 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري و 3 گل در رقابتهاي اروپايي ال كلاسيكو، به ثمر رسانده است.

 

6- ليونل مسي آرژانتيني از بارسلونا با 13 گل در رتبه ششم قرار دارد؛ چرا كه 8 گل در رقابتهاي لاليگا، 3 گل در رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

 

7- سانتيلانا اسپانيايي از رئال مادريد با 12 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 9 گل در رقابتهاي لاليگا و 3 گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

8- هوگو سانچز مكزيكي از رئال مادريد، با 10 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 8 گل در رقابتهاي لاليگا و 2 گل در رقابتهاي سوپرجام، به ثمر رسانده است.

 

9- خو آنتونيو اسپانيايي از رئال مادريد با 10 گل، در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 8 گل در رقابتهاي لاليگا و 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

10- استانيسلوآ باسورا اسپانيايي مهاجم دهه 1940 و 1050 بارسلونا با 9 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 8 گل در رقابتهاي لاليگا و يك گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

11- جوزپ سامتير اسپانيايي هافبك دهه 1910 و 1920 و بارسلونا و 1930 رئال مادريد كه البته تمامي گلهاي ال كلاسيكو خود را براي كاتالان ها به ثمر رساند، با 9 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 4 گل در رقابتهاي لاليگا و 5 گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

12- جيمي لازكانو هافبك دهه 1920 و 1930 رئال مادريد با 8 گل كه همگي آنها را در رقابتهاي لاليگا به ثمر رسانده، در رتبه بعدي قرار دارد.

 

13- ايوان زامورانا شيليايي مهاجم دهه 1990 رئال مادريد با 8 گل، در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 4 گل در رقابتهاي لاليگا، 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري و 2 گل در رقابتهاي سوپر جام ال كلاسيكو، به ثمر رسانده است.

 

14- مارتينز پاراگوئه اي كه براي تيم ملي اسپانيا نيز به ميدان رفته از بارسلونا با 8 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 2 گل در لاليگا، 5 گل در كوپا دل ري يا همان جام حذفي و يك گل در رقابتهاي اروپايي به ثمر رسانده است.

 

15- لوئيس سوآرز اسپانيايي از بارسلونا كه در 122 بازي كاتالان ها 61 گل به ثمر رسانده، با 8 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 2 گل در لاليگا، 4 گل در كوپا دل ري و 2 گل در رقابتهاي اروپايي به ثمر رسانده است.

 

16- پايينيو اسپانيايي از رئال مادريد با 7 گل كه همگي آنها را در ال كلاسيكوهاي لاليگا به ثمر رسانده، در رتبه بعدي قرار دارد.

 

17- خوزه مارتينر سانچز ملقب به پيري هافبك تداخلي رئال مادريد كه از 1961 تا 1980 براي كهكشاني ها به ميدان رفت، با 7 گل كه 6 تاي آن در لاليگا و يك گل در كوپا دل ري به ثمر رسيده، در رتبه بعدي قرار دارد.

 

18- جوزپ اسكولا اسپانيايي از بارسلونا با 7 گل در رتبه بعدي قرار دارد؛ چرا كه 5 تاي آن در رقابتهاي لاليگا و 2 گل آن در رقابتهاي كوپا دل ري به ثمر رسيده است.

 

19- سابينو باريناگا اسپانيايي مهاجم دهه 1930 و 1940 رئال مادريد با 7 گل در مكان بعدي قرار دارد؛ چرا كه 4 گل در رقابتهاي لاليگا و 3 گل در رقابتهاي كوپا دل ري به ثمر رسانده است.

 

20- لوئيس انريكه اسپانيايي كه در سال 1991 تا 1996 عضو رئال مادريد و در سال 1996 تا 2004 عضو بارسلونا بوده با 6 گل كه همگي آنها را در رقابتهاي لاليگا به ثمر رسانده، در رتبه بعدي قرار دارد.

 

21- كوئيني اسپانيايي از بارسلونا با 6 گل كه همگي آنها را در رقابتهاي لاليگا به ثمر رسانده، در رتبه بعدي قرار دارد.

 

22- زالدوآ اسپانيايي از بارسلونا با 6 گل كه همگي آنها را در رقابتهاي لاليگا به ثمر رسانده، در مكان بعدي قرار دارد.

 

23- رونالدو برزيلي كه هم در عضويت بارسلونا و هم در عضويت رئال مادريد بوده، با 6 گل در مكان بعدي قرار دارد؛ چرا كه 5 گل در رقابتهاي لاليگا و يك گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

24- اوراتيسو برزيلي كه هم در عضويت رئال مادريد و هم در عضويت بارسلونا بوده، دوران موفقيت آميز مربيگري در تيم ملي عراق و قطر نيز داشت، با 6 گل در مكان بعدي قرار دارد؛ چرا كه 5 گل در رقابتهاي لاليگا و يك گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

25- ويلاورده اسپانيايي از بارسلونا با 6 گل در مكان بعدي قرار دارد؛ چرا كه 4 گل در رقابتهاي لاليگا و 2 گل در رقابتهاي كوپا دل ري، به ثمر رسانده است.

 

26- كريس رونالدو پرتغالي از رئال مادريد، با گلي كه ديشب به ثمر رساند، با 6 گل در اين رتبه قرار گرفت؛ چرا كه 2 گل در رقابتهاي لاليگا، 3 گل در رقابتهاي كوپا دل ري و يك گل هم در رقابتهاي سوپرجام ال كلاسيكو، به ثمر رسانده است.

 

27- خوزه ماريا باكرو اسكودره، هافبك اسپانيايي دهه 1980 و 1990 بارسلونا با 6 گل در اين رتبه قرار گرفت؛ چرا كه 2 گل در رقابتهاي لاليگا، يك گل در رقابتهاي كوپا دل ري و 3 گل در رقابتهاي سوپرجام اروپا، به ثمر رسيده است.

 

28- سانتياگو برنائبو اسپانيايي از رئال مادريد با 6 گل كه همگي آنها را در رقابتهاي كوپا دل ري به ثمر رسانده، در مكان بيست و هفتم قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: